ШИНИ ТА ДИСКИ
ВІД ПРОФЕСІОНАЛІВ

Графік роботи: пн-пт:09:00-17:00 сб, нд- вихідні

Потрібна професійна порада у підборі?

Залиште свої координати і ми зателефонуємо Вам за декілька хвилин.

додаткові параметри

МЕРЕЖА ПРОФЕСІЙНИХ
ШИНОМОНТАЖНИХ ЦЕНТРІВ

www.tts.net.ua

Що означають кольорові точки, смуги й лінії на шинах?

Нова шина передає чимало інформації — як відкритої, так і закодованої. Не всі водії розуміють, що означають кольорові крапки, лінії й помітки на протекторі та боковині шини, і чи потрібно взагалі звертати на це увагу.

Що означають кольорові точки, смуги й лінії на шинах?

Почнемо з найбільш помітного — кольорових смуг на протекторі, які проходять уздовж шини. Підбір кольорів і розташування ліній є унікальними для кожної моделі й розміру в асортименті кожного виробника. Ці смуги мають технічне значення. Їх наносять на гумову стрічку ще до того, як вона стане протектором готового колеса. Оскільки саме гумова суміш і малюнок протектора визначають ключові характеристики шини, позначки розташовують так, щоб їх було видно навіть без огляду боковини. Кольорові лінії допомагають працівникам на виробництві й логістичних складах швидко ідентифікувати потрібний виріб.

Кольорові точки на боковинах шини менш помітні, але вони також мають важливу функцію, що стосується особливостей конкретного колеса. Після тестування шини на заводі на боковину наносять крапки або трикутники певного кольору.

 

Навіщо на шинах ставлять червоні та жовті позначки - що вони означають і  хто їх малює - Апостроф

 

Жовта крапка або трикутник позначає найлегше місце на окружності колеса. Це важливо при монтажі — жовту крапку потрібно поєднати з найважчим місцем диска (зазвичай це місце біля вентиля для накачування повітря). Таким чином вдається мінімізувати використання тягарців для балансування колеса.

Червона крапка або трикутник вказує на найважче місце шини або точку з найбільшим радіусом. Її також називають місцем максимальної жорсткості, де в тілі шини стикаються елементи каркаса. Ідеальним варіантом є поєднати червону крапку з мінімальним діаметром диска, хоча на практиці частіше її орієнтують на місце вентиля або спеціальну помітку «L».

Біла крапка (або білий трикутник чи коло) на боковині позначає ділянку шини з мінімальним відхиленням за жорсткістю — найм’якішу точку. Ідеально, якщо її поєднати з найширшим діаметром диска або з місцем протилежним до вентиля. Проте подібні тонкощі враховують здебільшого лише на конвеєрах автомобільних заводів.

Крім того, білий круг із цифрою — це особисте клеймо контролера якості, який засвідчує відповідність шини усім заводським стандартам.

 

Висновок: для пересічного автомобіліста кольорові помітки на шинах особливого значення не мають — вони більше потрібні спеціалістам на виробництві чи на шиномонтажі. Втім, якщо ви звикли уважно стежити за якістю обслуговування свого автомобіля, знання про значення кольорових крапок, ліній і смуг на колесах може стати  у пригоді.

  • цілодобовий сервіс
  • цілодобова служба підтримки
  • професійна команда
  • багаторічний досвід
  • мережа з понад 20 точок
  • зберігання шин
  • робота за безготівковим розрахунком

"ТІП ТОП СЕРВІС" - це спільнота спеціалістів, що поєднує в собі єдиний бренд. У мережі ТТС Ви можете придбати  шини, диски, отримати якісне сервісне обслуговування легкових, мотоциклетних та вантажних шин на професійному обладнанні MONDOLFO FERRO (Італія) з використанням якісних шиноремонтних матеріалів REMA TIP-TOP (Німеччина).

У легкових шинних центрах ми пропонуємо повний спектр робіт для обслуговування колеса: монтаж / демонтаж дискових діаметрів до 22 ”, балансування колеса, балансування диска без центрального отвору, балансування мотоциклетних коліс, накачка шин газом, ремонт шин будь-якої складності матеріалами REMA TIP-TOP , вулканізація бокових порізів та інше.

показати всі результати